Rimsjö

Igår eftermiddag åkte vi till Rimsjö för att fira Erika som fyllt år och Emil som ska fylla år. På vägen hem stannade vi hos mormor och morfar och släppte av Embla som ska få vara hos dem i helgen.
På kvällen vart det fredagsmys för dem stora trollen, Maiden var trött och somnade tidigt.
Idag jobbar jag kväll, mitt sista pass på bergshyddan, imorgon har jag semester och på måndag börjar jag mitt nya jobb, spännande. Daniel har åkt i väg till stranden för att börja fixa med nya bryggan.











































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0