Utan napp

Förra onsdagen åkte jag och tjejerna tillbaka till mormor och morfar där Fenix hade spenderat natten, det blev bad och bus även den dagen.
Corona gick med på att lämna sin napp till Vissla så nu har Corona varit nappfri i en hel vecka. Allt har gått kanonbra trots att Maiden fortfarande får ha sin napp. Duktiga Corona. Vi köpte lite kläder till henne från Vissla som tack för nappen.
Farfar lånade hem en hjullastare förra veckan, gissa om Fenix var lycklig!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0