Lördag och söndag

Carro och tjejerna sov kvar i fredags så efter att vi ätit frukost på lördagen så åkte vi alla och tog ett bad oh njöt i solen en stund.
När vi kom hem från stranden gjorde vi oss iordning och åkte på Caspers 5-årskalas. Det bjöds på gott fika. Fenix lekte mest i sandlådan med grabbarna, Corona ville bara mysa med Nova medans Maiden mest spatserade runt och kikade på allt och alla.
På kvällen tog vi alla ett kvällsdopp och efter det tog jag och Fenix en promenad med Embla till djupsjön och plaskade med fötterna.
Idag, söndag har det varit en lugn dag. Vi har varit på stranden en stund men sen började det åska lite och vi åkte hem, nu har det regnat en stund, skönt för all växtlighet att äntligen få lite vatten.
Maiden har fått slippa sitt bandage idag, nu smörjer vi med vaselin, solskyddsfaktor och klär på henne en solhatt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0