Min födelsedag

I lördags var det min födelsedag. Mormor och morfar kom hit och passade barnen.
Petra och Calle kom hit och vi åkte alla ner till båten och åkte till Maren för att hämta upp Helena och Björn och därefter till Gräddö för att hämta upp Henkan. Vi puttrade sedan omkring ute på vattnet och kollade på roslagsloppet och drack bubbel.
Det vart en tur till Fejan där vi åt lunch och tog en promenad innan vi åkte igen. Vi släppte av Björn och Helena men hämtade istället upp Lojke och så åkte vi in till Norrtälje där det blev middag på Åtellet innan vi åkte hem igen. En riktig toppendag!
På söndagen kom farmor, farfar och farbror Mikael hit och åt tårta.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0