Mormor och morfar

 
 
Semestern är slut för Daniel och jag och barnen är lediga ett tag till, den 22:a augusti börjar jag igen.
I måndags var Corona hos tandläkaren för första gången, allt gick kanon! Alla 20 tänder på plats och Corona var toppenduktig och visade stolt upp sina tänder!
Mormor och morfar passade dem andra trollen under tiden och efter tandläkarbesöket bjöd dem på glass! På eftermiddagen åkte vi till stranden och badade.
I går åkte vi alla ut till mormor och morfar och åt lunch, fikade, busade och badade, Fenix vart sedan kvar där och spenderade natten tillsammans med mormor och morfar. Nu ska jag och tjejerna snart hoppa in i bilen och åka ut till landet igen. Blir nog bad även idag.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0