Torsdag och fredag

I torsdags vart det bad och bus mitt på dagen. På eftermiddagen åkte jag och Fenix till mormor och morfar och vattnade blommorna och matade katterna igen, vi åkte sedan till Norrtälje och handlade för att sedan åka hem igen.
I fredags var dem stora barnen hos farmor och farfar medans jag och Daniel åkte med Maiden till brännskademottagningen på Karolinska. Brännskadan var av klass 2 och såg fin ut. Om 7-10 dagar ska den ha läkt men huden kommer vara rosa en stund framöver. Hon ska nu smörjas med vaselin och solskyddsfaktor och solhatt är ett måste resten av sommaren. Läkaren trodde att skadan skulle läka helt utan att lämna något ärr, skönt! Innan vi gick så sa läkaren: Jag måste bara säga att ni har en underbar och fantastisk dotter. Maiden satt stilla och kikade med stora ögon på allt som hände runt henne och sa inte ett pip under besöket då hon tvättades, klipptes och rakades. Det måste ha gjort ont men hon satt stilla och betedde sig dom den solstråle hon är!
Efter lunch kom Carro och tjejerna hit. Det blev bad, sol, båttur, fika på kvarnudden, middag och bastu, en riktigt trevlig dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0