Veckan

Då var det fredag, den här veckan har gått fort. I tisdags efter att jag lämnat barnen på dagis åkte jag till Norrtälje för att uträtta diverse ärenden, när det var klart åkte jag till Carro där jag vart bjuden på god lunch, så trevligt! Vi hann med en fika också innan det var dags för mig att åka till jobbet. Onsdag och torsdag har jag jobbat, dock ganska korta dagar så jag har hämtat trollen tidigt från dagis, skönt.
Jag fick en fin blomma och gott fika på jobbet igår då det var sista dagen som jag träffade chefen. Jag jobbar i helgen också, har sökt semester på söndag men vet ännu inte om dem hittar någon vikarie, vi får se helt enkelt om det blir ledigt eller ej.
I dag är jag, Daniel och barnen lediga. Fenix har åkt med Daniel och handlat och jag och tjejerna är hemma.
I eftermiddag blir det en sväng till Rimsjö för att  gratta Erika och Emil.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0