Måndag

Så, nu har det uppdaterats lite, inte så noggrant kanske men bättre än inget. Anledningen till att  jag har bloggen är för att barnen älskar att sitta och titta på bilderna och vill att jag läser vad vi gjort.
Idag är jag och barnen lediga. Farmor kikade förbi i morse och hon fick med sig två barn hem, haha ! Dem har gjort snögubbar för här har det kommit en del snö.
Jag har passat på att gå igenom mitt schema för nya jobbet och gjort ett nytt dagisschema. Har även läst igenom nya jobbets personalhandbok med olika bilagor som ska skrivas innan jag börjar.
 
Farmor skickade ett kort på snögubbsbygget
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0