Jobb

Då så, nu har jag börjat jobba igen, i tisdags hade jag mitt första arbetspass sedan påsken 2011. Allt har gått bra och jag har nu 11 pass kvar innan jag byter jobb.
På vägen till jobbet i tisdags så hämtade jag ut Coronas nya bilstol som vi beställt till henne. Hon vart överlycklig när hon fick den.
Idag har jag en ledig dag och barnen oxå då så klart! Vi har bakat kladdkaka och ätit den på en picknick som barnen ville ha. Nu har vi precis ätit middag och vi sitter och tar det lugnt i soffan, hoppas älsklingen hinner hem innan nattning så barnen får träffa honom.























Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0