Midsommar

Jag började midsommaraftonen med att jobba till 14, efter det åkte jag till Maren där jag mötte upp familjen och Carina m familj. Det var riktigt kallt så det blev bara ett snabbvisit där innan vi tog båten hem igen.
Resten av midsommarafton bestod av hundpromenad, god mat, film och bastu. En riktigt trevlig dag!
Dagen efter tog vi alla en långpromenad och sedan vart det lek och bus innan lunch. Farbror Mikael gjorde oss sällskap till fikat.
När vännerna åkt hem så vart det lite plock innan vi gick till farmor och farfar för att äta middag och Fenix fick en för tidig födelsedagspresent.































































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0