Söndag

I söndags kom Carina och Casper hit och grillade korv, fikade och busade. När dem åkte hem packade vi deras bil full med bebissaker som vi inte behöver ha längre bl.a. vagn, spjälsäng, bilbarnstol, babygym, leksaker, sängkläder mm. , så skönt att bli av med sådant som bara ligger, hade en hel del grejer och sen ville Erika och också bli av med lite bebissaker så dem skickade vi också med. Det blir perfekt att en annan liten bebis kommer få användning av sakerna när den anländer i maj..
 
 
 
 
 
 
,
 
 


Kommentarer
Carina Helmersson

Jag kan inte direkt påstå att det var så lite saker ;-) men evigt tacksam =)

2014-01-21 @ 08:04:34
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0