Sjukstuga

I morse när vi vaknade hade vintern kommit tillbaka, kul för barnen. Jag tror dock inte att snön får ligga kvar så länge.
Fenix var på dagis i går och idag, han är pigg och vill så gärna till dagis och leka med sina kompisar.
Maiden är ju självklart hemma, hon är trött, hostig och andningen är fortfarande lite ansträngd. Corona är jättesnorig och hostig så hon har fått vara hemma både i går och idag. Jag är oxå hostig och har ont i halsen och Daniel kom hem från jobbet med feber idag .
Hoppas på att nästa vecka blir friskare så jag kommer tillbaka till jobbet.



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0