Fredag och Lördag

Maiden var magsjuk natten mellan torsdag och fredag, stackars liten! Hon var pigg på morgonen efter och fick behålla det hon åt. Det vart en hel del tvättande och torkande under dagen. På eftermiddagen åkte jag till Norrtälje för att storhandla, besöka apoteket, posta ett paket, hämta ett paket, tanka bilen och lämna Embla hos mormor och morfar
Idag lördag har vi lekt med barnen ute, Daniel gjorde en snökoja till dem och sedan byggde vi en snögubbefamilj.
Om en stund ska vi till farmor och farfar och äta middag.






















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0