Påsk

Då var snart påsken över för i år, imorgon är sista lediga dagen för alla påskfirare. Själv har jag jobbat hela påsken, jobbar även imorgon, det har gått bra och sen ger det ju lite extra pengar. Barnen har blivit bortskämd med påskpresenter och påskgodis från mormor och morfar, farmor och farfar, Agneta och Stig samt oss. Dem är riktigt nöjda med påsken. I fredags var Corona med farmor och farfar till Ikea där hon fick en stol andra saker. I går fick Fenix sova över hos farmor och farfar.
Ska snart gå och lägga mig så man är pigg och redo för en dag på jobbet imorgon, sen är jag ledig i 2 dagar, ska bli skönt!















































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0