Jobb

I går lämnade jag barnen på dagis halv elva. Jag åkte sedan till polisstationen för att ordna ett pass.
Pappa bjöd på god lunch på G och efter det tog vi en promenad med Embla i Norrtälje innan det var dags för mig att åka och jobba.
Idag har jag oxå jobbat, slutade 14, handlade lite och åkte sedan hem till mina älsklingar. Daniel har åkt för att fixa lite på bryggan och jag och barnen sitter och myser i soffan, snart ska jag tappa upp ett bad åt dem.
Imorgon väntar jobb igen, slutar 14 även då och sen är vi lediga på måndag.














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0