Sjukstuga


Idag var det meningen att jag skulle vila lite då jag inte mår tipptopp men straxt efter 10 ringde dem från dagis och sa att Corona fått feber. Det var bara att hoppa in i bilen och hämta hem henne. Medans hon låg och slumrade på vår säng och Maiden busade runt på golvet så lagade jag middagen, kalops.
Daniel har jobbat så långa dagar måndag-onsdag så han har inte hunnit träffa barnen, gissa om dem vart glada när han hann hem till middagen idag!
Nu myser jag i soffan med sjuklingen och Maiden utforskar Fenix rum. Fenix har följt med Daniel och Henkan ner till båten, dem skulle kolla på något som inte fungerade.
Ikväll blir det mys i soffan med stora hjärtat!
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0