Ikea

Igår vart det en sväng till ikea i uppsala. Det vart handlat lite smått och gott. På kvällen vart det middag hemma hos farmor och farfar.
När barnen somnat vart det mys i soffan för min och Daniels del.
Idag är det riktigt höstruggigt ute. Ligger i sängen med dem stora trollen nu och tittar på film medans Maiden ligger varmt nerbäddad i sin vagn ute och sover. Får se om vi tar en sväng till Norrtälje och handlar sköljmedel eller om vi blir hemma hela dagen. Har fortfarande väldigt ont i revbenet så det är skönt att inte göra allt för mycket.












































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0