Måndag

I måndags kom morfar förbi på morgonen och tog en fika, han hade svängarna förbi. Farmor kom och hämtade Fenix och dem åkte och handlade. På vägen hem hämtade dem upp även Corona så jag fick vila revbenen lite, så skönt. Tog det lugnt på soffan en stund medans Maiden sov och efter det blev det brödbak, tvätt, dammsugning och tillverkning av chokladpudding då det var min och älsklingens 5 år och 9 månadersdag. På eftermiddagen blev jag och barnen bjudna på middag hemma hos farmor och farfar. Vi fick med mat hem till Daniel som kom hem sent.



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0