Fredag

I går morse bakade jag frallor till mina älsklingar, så gott med nybakat bröd till frukost. Jag och Fenix åkte sedan till Erika för att plocka svamp. Vi hittade lite trattkantareller och Fenix fick titta på alla djur som dem har.
På vägen hem stannade vi och handlade lite.
Hemma vart det sedan lite pyssel med grillplatsen innan jag, Fenix och Mikael åkte in till Norrtälje. Mikael skulle hämta sin jobbil som varit på service, Fenix ville åka med farbror Mikael hem så det fick han. Jag åkte vidare till morfar för att lämna Embla.
Fenix och Mikael hade stannat på Lekia oxå där Fenix fick leksaker, det var en väldigt nöjd kille som kom hem sen.
Medans jag och Fenix var borta så hade Daniel väldigt spontant tapetserat en vägg på övervåningen.
På kvällen blev det middag hos farmor och farfar.
































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0