Blandat

I tisdags och onsdags kväll var jag på föräldramöte på Coronas och Fenixs olika avdelningar. Skoj att höra lite om vad dem gör på dagarna och vilka mål dem jobbar efter. Farmor passade barnen i onsdags kväll när den ena mötet var då Daniel inte hann hem från jobbet.
Idag har Maiden och jag varit till Norrtälje och handlat och lämnat Embla till mormor och morfar. Erika ringde när vi vat i stan och undrade om hon och Tobbe kunde komma över på en fika och självklart kunde dem det. Jag hämtade upp trollen på vägen hem och straxt där efter kom fikagästerna. Dem hade köpt med sig bullar, så gott!
















































Kommentarer
Carina Helmersson

hur känns det att alla barnen är mer eller mindre stora nu ;-)
Hur mår du i muskeln?

2013-10-11 @ 11:50:22
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0