Rock of Ages


I lördags åkte jag och Daniel till Carina och Kimmo i Kallhäll där vi vart bjudna på en 3-rätters, jättegott!
Vi åkte sedan tillsammans till Chinateatern där vi såg Rock of Ages, den var helt fantastisk! Kanonbra musik och hur rolig som helst!
När musikalen var klar skildes vi åt och jag och Daniel åkte till Tekniska där vi hade bilen. Daniel var inställd på att vi skulle åka hem men så var inte fallet. Jag hade lånat min bror och hans tjejs lägenhet på Östermalm där vi spenderade natten. Daniel blev rätt överraskad, haha!
















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0