Torsdag

Fingret gjorde ganska ont under kvällen igår men idag känns det bättre, gör inte ont om jag inte kommer åt det vilket man i sig gör hela tiden men men....
La om det i morse igen bara för att se hur det ser ut. Fingertoppen har fin färg så den växer nog fast igen. Får se hur det blir med nageln eftersom jag skar mig i den med. Svårast var att dra igen barnens dragkedjor på fleexejackorna i morse, det är verkligen svårt att fästa dragkedjan nertill utan tumme.
Barnen började morgonen med att leka och mysa i sitt tält som vi plockade fram igår. Corona hade sedan en mysstund med Maiden innan det var dags för dagis, dem är så himla gulliga ihop!
Maiden sover och jag har plockat undan lite och startat en tvättmaskin.
Om en stund kommer Erika och fikar, trevligt!
 
Morgonbus
 
 
 
 
 
 
Fenix vridplatta till tågbanan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0