Tisdag eftermiddag

Maiden var väldigt trött i tisdags hon ville inte vakna när jag ville mata henne innan vi skulle hämta dem stora trollen så vi gick till dagis och hämtade dem och gick hem igen. Halv tre väckte jag henne för då hade hon sovit i sex timmar, hon sover som en prinsessa ute i vagen.
Farmor kom förbi på kvällen med presenter till barnen. Corona fick en musikmatta och en fleecetröja och Fenix fick massa maskiner. Maiden fick pengar då hon har det mesta hon behöver nu, tack snälla!
 
 
Alla ville åka vagn hem från dagis
 
Vill inte riktigt vakna
Vaken, men ser lite sur ut...
 
...men så blev hon glad igen
 
Tokfia måste ha fotpall när hon provsitter på pottan
Trött igen
Farmor kom med presenter
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0