Tisdag

Efter att jag och Maiden lämnat Fenix och Corona på dagis så åkte vi in till norrtälje för att besikta bilen. Bilen klarade sig fint och Maiden charmade dem andra i väntrummet under tiden.
Efter bilbesiktningen var det dags att besikta Maiden på BVC. Hon klarade oxå besiktningen. Damen väger nu 4920 gram och är 58 cm lång. Corona vägde 885 gram mer vid samma ålder och Fenix 2770 gram mer, haha vilken dunderklump Fenix var! Han vägde alltså 7690 gram vid 3 månader, helt otroligt!
Det var även dags för spruta idag. Tydligen så får dem Hepatit B med i vaccinet numera och den svider väldigt! Maiden var superdukrig och pep bara till lite.
Karin, vår sköterska, var imponerad över hur stadig lilla damen är, hon är faktiskt stark för att vara så liten!  
Stannade vid Kappahl och köpte två pyjamaser samt påskpresenter till barnen innan vi åkte hem. Vi tog en promenad ner till dagis för att hämta dem stora trollen och när vi kom hem  åt vi mellis ute i solen.
Nu har vi ätit middag och det blir snart mys i soffan. Daniel jobbar fortfarande.
 
Utelek igår
 
På BVC
 
 
 
 
Färdig på BVC och nymatad
 
Trött tjej på väg till dagis
Corona gick hela vägen hem
Mellis i solen
Lek
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0