Söndag

I går morse monterade jag och Daniel ihop skåpet som vi köpte på IKEA. Efter det åkte vi in till Norrtälje och handlade och åt lunch. När vi kom hem gick jag och Fenix upp  till farmor och farfar för att hämta vagnen som vi lämnade där i lördags. Fenix ville vara kvar så det fick han.
Det vart lite tvättat här hemma och så monterade vi upp skåpet och hyllan i sovrummet. Lägger upp en bild när allt är klart.
Corona har börjat klättra ur spjälsängen och risken är ju att hon ramlar och slår sig så Daniel tog igår in Fenixs gamla barnsäng till henne. Hon var jätteduktig och somnade utan bekymmer själv i sin nya säng.
 
Daniel byggde koja av kartongen från IKEA
Fina mössan
Lunch
 
 
 
 
 
Bror bjuder syster
Mys med lilltroll
 
 
 
 
 
 
Mys
Bus
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0