Söndag

I går var tdet en sväng till IKEA. Egentligen var det bara jag och Maiden som skulle åka men Daniel sa att han och dem andra barnen oxå kunde följa med , trevligt. Det vart shopping och lunch. Det vart lite smått och gott inhandlat bl.a en herrbetjänt, fotoram, en stol till sminkbordet och en dyna, en filt, en hylla, lite smålådor till sminkbordet, en ljusstake mm.
Vart även ett besök på MIO igen där vi beställde en soffa! Om ungefär 8 veckor beräknas den komma. Köpte även en jättefin spegel till mitt sminkbord. Är så nöjd!
På kvällen satte Daniel upp spegeln och det blev så fint! Ska ta kort på det och visa sen.
 
 
På väg till IKEA
 
 
 
På IKEA
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På väg hem
 
 
I MIOS lekrum
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0