Skärtorsdagen

I Onsdags vart det middag hos farmor och farfar. Barnen fick påskägg med godis, kläder och pengar, tack snälla!
Jag och barnen passade även på att klä påskriset denna dag, dem är helt tokiga i fjädrar!
 
I torsdags var Daniel hemma och vi åkte på morgonen ner till dagis och lämnade trollen och handlade sedan frukostbröd i bageriet som nu öppnat för säsongen.
Efter frukost åkte vi in till nortälje och handlade och sedan åt vi lunch på Ett glas, mysigt!
Daniel skulle sedan tatuera sig så jag åkte hem och hämtade barnen på dagis. Vi lekte en stund ute och sedan fixade jag lite här hemma innan vi hämtade upp Daniel i Norrtälje igen.
Farbror Mikael och farmor kom förbi på eftermiddagen och barnen fick påskägg, tack snälla! Farmor kom oxå förbi en sväng och det var en liten fika.
 
Klär påskriset
 
 
Påskägg hos farmor och farfar
 
Fenixs
Coronas
Maidens
Gullungen på väg till norrtälje
 
 
Lunch på Ett glas
 
 
Påskägg från farbror Mikael
 
 
Maiden fick oxå!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0