Lördag

I lördags lämnade vi Corona hos farmor och farfar och Fenix hos mormor och morfar så tog vi med oss Maiden och åkte till Älvsjö för att gå på båtmässan. Det fanns hur många båtar som helst i alla former och storlekar. VI gick runt och tittade på båtarna och sedan tog vi en sväng på vildmarksmässan oxå. Henkan och Dennis kom senare än oss till mässan så vi gick bara en liten stund med dem innan vi åkte vidare till IKEA.
Vi åt på IKEA och sedan handlade vi ett skåp som jag ska ha till mitt blivande sminkbord i sovrummet, kommer bli kanon när det är klart!
Vi åt middag hos mormor och morfar och sedan åkte vi till farmor och farfar för att hämta upp Corona oxå. Jag hittade för ett tag sedan ett mönster till en sockersöt mössa som jag visade för farmor. Hon hade varit så snäll och stickat den till Corona när vi kom och hämtade henne, så himla söt!
 
 
Trött tjej
Redo att åka
Vi började att fika på mässan
 
 
 
Haha, så söt båt!
Lilla motorn!
 
 
På vildmarksmässan
IKEA-öl
Lunch
 
 
 
Maiden var helt lyrisk över utrymmningsplanen
 
 
 
Gullfia!
 
 
Middag hos mormor och morfar
 
 
 
Gino till efterrätt
Sockersöta cupcakemössan
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0