Lördag

Fenix kräktes bara tre gånger under fredagskvällen. Corona hulkade lite fram och tillbaka under hela fredagsnatten men det kom inget, dock på morgonen efter hennes välling så kom det igen. Det var egentligen meningen att jag skulle åka med Carro till Enskede för att titta på Nea som skulle tävla i gymnastik men då båda barnen varit magsjuka så fick jag ställa in det, jättetrist! Hade verkligen sett fram emot det! Så himla typiskt!
När Corona fick gå och vila på förmiddagen så frågade Fenix efter muffins. Jag kastade då ihop några browniemuffins.
Jag och Fenix gick ut och lekte i det härliga vädret. När Corona vaknade var hon mycket piggare så hn och Daniel kom oxå ut och lekte och kände på solen. Farfar kom förbi och fikade. Vi satte oss i solen och fikade med nybakad muffins, Fenix åt tre stycken! Maiden sov middag i nästan 6 timmar, försökte väcka henne några gånger men hon sussade så gott i vagnen!
Kvällen vart sedan lugn!
 
Muffins
Ute i det fina vädret
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fika
 
 
Embla äter smulor
Lillfian fick oxå känna på solens värme en stund
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0