Fredag

Under tordags eftermiddagen fick Fenix 40 graders feber och var inte alls pigg. På fredagen var febern kvar så vi var hemma hela dagen och mös. Corona var snorig men ingen feber.
Daniel tattuerade sig på eftermiddagen efter jobbet så jag hann lägga barnen innan han kom hem.
På kvällen vart det lite godis och gladiatorerna
 
Var är Corona?
Där var hon
Sjukling
Glad tjej
 
Vilar framför tv:n
Tjejerna
 
 
 
 
 
Läser bok för Embla
 
 
 
 
Lilla hjärtat
 
Trötter
Mys med sjuklingen
 
 
 
Gullungen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0