Fredag

I fredags plockade jag fram det andra babygymmet åt Maiden men hon haninte testa det innan två av hennes syskon hade ockuperat det.
När Daniel kom hem från jobbet så åkte vi och handlade, vart även en snabbis in på MIOför att kika lite.
På vägen hem såg Fenix lite hängig ut i bilen men han brukar kunna bli trött och även lite åksjuk ibland.
När vi kom hemla han sig på soffan och någon halvtimme senare kräktes han...magsjuka! Daniel tog hand om Fenix och jag om tjejerna. Dock var det för sent för Coronas del, en timme efter att hon lagt sig så var det hennes tur, Daniel fick även ta hand om henne. Jag bäddade rent men jag ville inte vara så nära dem kräkande ungana för Maidens skull. Vore verkligen inge skoj att få magsjuka på henne.
 
 
Kul i babygymmet
 
 
Fina killen
Trött
Fenix ville ha Daniels hatt
På  väg till Norrtälje
 
 
På MIO
 
Hemma igen
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0