Söndag

Nästan hela söndagen spenderades utomhus med lek och bus för mig och barnen förutom en stund på morgonen då jag gjorde klart biskvierna. Daniel klippte gräset och pysslade med diverse ute.
Carro och tjejerna kom hit på eftermiddagen och vi åt en tacomiddag. så mysigt! Till efterrätt vart det glass, grädde, jordgubbar, maränger samt kaffe och biskvier. Pappa kom förbi och lämnade Embla så han tog också en snabbfika.
Barnen är så förtjusta i tjejerna, så roligt att se! Vi fick jättefina rosor, tack snälla!
Biskvier på gång
 
Lilltrollet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är så svårt att sitta, går bara några sekunder
Med pappa
 
Utslagen tjej
Snart middag
Fina blommor
Mys med Nea
 
 
 
 
Hos gudmor
 
 
 
 
 
Corona är jätteförtjust i Nea
 
Lek
Maiden och jag slappar i soffan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0