Onsdag och torsdag

I går hade vi först besök av Erika. Vi fikade med tårtan som vart kvar från dagen innan och sen skulle vi sätta  oss i solen en liten stund i hopp om att få lite färg på kroppen. Jag hann väl precis slå ner ändan på stolen så vaknade Maiden, haha! Vi tog i alla fall en snabb sväng ner till stranden för att bada Embla och Maiden fick bada fötterna vilket inte var allt för populärt! Hon tyckte nog att det var lika kallt som sin mamma.
Maiden somnade en snabbis på Erika i bilen på vägen tillbaka.
Morfar kom sedan förbi en sväng på eftermiddagen och fikade, han jobbade i närheten.
Betalade lite räkningar och ställde Maiden i dagiskö på kvällen.
När jag hade duschat och gjort iordning barnen för natten så kom farmor förbi en sväng men formar som jag ska ha och baka tårtor i till dopet.
Idag har det mest regnat hela dagen och jag och Maiden har varit hemma. Har rensat i hennes garderob. Nu är nog alla 56 kläder urväxta och bortplockade. Nu finns det bara 62 och 68 i garderoben. 68 är fortfarande lite stort men dem får ändå ligga där.
Snart ska jag börja med middag! 
Provar majskrok
 
 
Kontrollerar tillgången av mat hos Erika
 
 
 
 
Plask!
 
 
Dem hade firat Corona på dagis igår då hon var hemma på sin födelsedag
Morfar på besök
 
Busfia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0