Lite sammanfattat

Länge sedan sist nu. Har haft fullt upp med midsommar och förberedelser inför dopet. Sammanfattar bara lite kort. Erika har varit här och fikat någon sväng, vi har även haft en shoppingtur i Norrtälje och lunch. Pappa/morfar har varit här och fikat.
Carro har varit här en sväng och firat Corona på hennes födelsedag, tack snälla för presenten. Förutom besök så har det bakats en del, både till midsommar och dopet.
 
Midsommaraftonen vart riktig lyckad, fint väder, god mat och trevliga människor. Carina, Julia, Nisse, Erika, Tobias och Alexander var här. Carina kom lite tidigare än dem andra så hon åt lunch med oss. När resten av gänget kom vart det fika och sedan  hoppade grabbarna in i bastun medans vi tjejer satt ute och pratade. Till middag vart det grillat och potatisgratäng och efter det en liten sommartårta. Alla sov kvar så på morgonen vart det frukost innan dem åkte hem.
Jag åkte på en mjölkstockning med 40 graders feber och fruktansvärt ont i bröstet. Efter tre dagar med Alvedon och Ipren gav det med sig.
 
Lite blandade bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0