Torsdag

I går efter lunch åkte jag och barnen till Norrtälje och handla lite. Vi köpte även med oss jordgubbar hem som vi åt till mellis. Corona och Fenix är helt galna i jordgubbar så det vart inte så många kvar till mig, får köpa två liter nästa gång!
Daniel hann hem precis innan jag la barnen igår. Dem satt nyduschade och med varsin vällingflaska i handen när han kom. Mysigt för barnen att få se honom!
Idag har vi lekt ute en stund på morgonen. Maiden sover nu och jag ska fixa lunch till oss andra. Idag kommer i alla fall Daniel hem tidigare, skönt!
 
Lunch
Mellis
Maiden vill också äta!
 
 
 
Ute och leker
 
Glad nyvaken tjej
Ute och leker på morgonen
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0