Tisdag

I dag vart det först lite morgonmys i soffan innan vi gick ut och lekte. Efter lunch och Maidens sovstund så åkte vi till Färsna, hade lovat Fenix det. När vi kom dit hade farmor och hennes väninna Barbro precis kommit dit, Barbro hade aldrig varit där och farmor skulle visa henne. Lite lustigt att vi kom dit precis samtidigt. Barnen tittade och klappade på djuren och provsatt självklart traktorerna. Maiden babblade med Barbro och charmade henne med ett konstant leende på läpparna ,haha, lilla trollunge! Farmor bjöd på fika innan vi åkte hem igen. Fenix ville såklart åka med farmor så det fick han.
Jag och Corona har lagat mat så den är bara att värma när det är dags, skönt!
Beställde tackkort för dopet i söndags och dem hade kommit idag, perfekt! Ska sätta mig och skriva dem ikväll så kan man skicka dem imorgon.
 
Maiden älskar att bada.....
....och äta fötter
 
Morgonmys med hela gänget
Ute och leker
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Färsna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0