Söndag

Blir lite hoppigt nu mellan dagarna men glömde liksom bort söndagen.
Efter lördagens dop stannade Carro och tjejerna kvar här. På kvällen vart det pizza här hemma tillsammans med Carro, tjejerna, farmor, farfar och farbror Mikael. Nea nattade Maiden, en riktig naturbegåvning!
På kvällen bastade Daniel och Carro, jag som inte är så förtjust i det mös i soffan tillsammans med Lova och Nea och tittade på hajen istället.
På morgonen åt vi frukost tillsammans innan Carro och tjejerna åkte hem igen. Tältet och alla stolar samt bord plockades undan.
Det vart lite bad på stranden med familjen och sedan middag hos farmor och farfar. Jag och Fenix åkte sedan in till Norrtälje lite snabbt och handlade.
Pappa/morfar kom förbi med Embla på kvällen.
Vi öppnade även Maidens alla fina doppresenter, tack alla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0