Onsdag

I går vart det mycket bus och lek ute. Fyllde poolen så Corona och Fenix fick bada lite. Lite nytta vart det gjort också, skrev klart tackkorten från dopet och postade dem, bäddade rent alla sängar och tvättade fyra maskiner med tvätt, det blir ju mycket tvätt när alla sängkläder ska tvättas.
Efter dusch och nattning av barn så vart det en lugn stund i soffan.
Idag ska jag och barnen åka till Norrtälje och handla lite, Maiden ska få sova klart först och så äter vi nog lunch innan vi åker också.
Idag hoppas vi att Daniel kommer hem lite tidigare, inte för att det är så troligt men hoppas kan man. Jag har hunnit natta barnen varenda dag den här veckan innan han kommit hem. Barnen börjar undra var pappa har tagit vägen, dem har ju inte sett honom sedan i söndags kväll. Imorgon kommer han i alla fall sluta lite tidigare så han hinner träffa dem.
 
Morgonmys
Lite kladdig
 
Ute och leker
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ballongen var spännande!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0