Torsdag eftermiddag

I går efter jobbet kom Daniel hem och gjorde sig iordning. Vi åkte sedan in till Norrtälje allihopa. Daniel skulle göra en hälsokontroll för jobbet. När den var klar så gick vi ner på stan och handlade en present. Hittade även två mössor till Corona. Vi gick sedan till guldsmedsaffären där vi köpte ett guldhjärta till mitt halsband. Jag fick en liten tjej i guld av farmor och farfar som oxå ska sitta på halbandet. Guldsmedsaffären ska få flytta runt lite på "berlockerna" samt gravera in Maidens namn på den lilla tjejen. Nu väntar jag otåligt på att få tillbaka halsbandet.
Vi åt middag på Dejvan innan vi åkte vidare för att handla.
När vi kom hem vart det hopp i säng för barnen på en gång!
 
 Slappar i soffan
 Passar på att vila i bilen
 Middag
 
 
 Jag och Fenix tog en sväng på Ö&B
 
Coronas nya mössor
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0