Torsdag

I morse vart det först massa syskonmys för barnen, dem är så goa mot varandra. Fenix vaknade först i morse och när Corona sedan kom upp så kramade han om henne och sa att han saknat Corona, så gulligt!
Efter att vi lämnat dem stora trollen på dagis så åkte jag och Maiden in till Norrtälje där vi hämtade upp Erika och sedan åkte vi till Rimbo. Vi stannade vi Ica och handlade fikabröd och sedan åkte vi hem till Erikas farmor Märta som var 94 år. Så himla go och charmig gumma! Vi fikade och pratade massa!
Efter det trevliga fikastoppet åkte vi vidare till jobbet där jag fyllde i en lapp om föräldraledighet, vi gick även runt lite och hälsade på kollegorna och alla tyckte att Maiden var så söt. Hon är ju så liten och näpen men ändå väldigt med på något sätt.
När vi hälsat klart på alla så tog vi oss en lunch på Cissis innan vi åkte tillbaka till Norrtälje. Jag släppte av Erika vid sin bil och sedan åkte jag och hämtade upp dem stora trollen. Dem har nu ätit mellisoch sitter och tittar på film. Maiden sover.
Daniel ska hjälpa Carro med ett flyttlass efter jobbet så han kommer nog inte hinna träffa barnen innan dem lägger sig ikväll tyvärr.
 
Fenix sköter sin uppgifter som storebror och hjälper lillasyster att ta av haklappen
 
Massa mys
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maiden somnade redan innan vi satte oss i bilen
Erika fixar kaffet hemma hos famor Märta
Fika!
Trött igen
Skojig vattenpöl utanför dagis
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0