Tisdag

 Idag när vi lämnat stora barnen på dagis så åkte vi till BVC. Maiden hade gått upp bra i vikt. Nu väger hon 4415 gram och är 56 cm lång. Corona vägde 5290 i samma ålder och Fenix 6300 gram , det är lite skillnad men hon var ju mindre när hon kom oxå. Hon ligger lite under på alla kurvor men följer sin egna lilla kurva!
Efter besöket där så åkte vi ner på stan där vi åt lunch och fikade med Erika och hennes son Emil, jätteroligt och trevligt som vanligt! Maiden tyckte att Erika var helfestlig och log massor mot Erika som inte riktigt ville lämna ifrån sig Maiden, haha! 
Vart en liten sväng på Åhléns oxå innan vi åkte hem för att hämta upp stora trollen . Nu är middagen alldeles snart klar och det är dags att äta.
 
Morgonmys! 
 
 
 
 
 
 
 Trött tjej som ska till BVC
 
 
 Trött tjej under lunchen oxå
 Lunch
 Fika
 Vaken
 
 
 Erika och Emil
 
 Erika är riktigt rolig
 
 Skelögd liten trollunge
Tårarna sprutade när jag skar löken till löksåsen idag.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0