Söndag

 I morse innan Carro och tjejerna vaknade så lekte barnen med sina nya leksaker som dem fick igår.
När Carro och tjejerna vaknade och kom in från gäststugan så åt vi frukost innan dem åkte vidare in till Norrtälje där Nea skulle ha gymnastikträning.
Vi åkte in och handlade och när vi kom hem fixade jag lite vid datorn.
Efter middagen åkte vi till Norrtälje igen för att hjälpa Carro att bära upp möbler till hennes nya lägenhet som hon ska flytta in i nästa vecka. Daniel, Carro och Carros pappa bar möbler medans jag passade barnen som tyckte det var helfestligt i en tom lägenhet. 
Nu är vi hemma igen och det är snart dags för stora barnen att lägga sig. För mig Daniel och Maiden blir det soffan och en film.
 Morgonmys
 Maidens present från Carro och tjejerna
 Fenix leker med sin present
 
 
 Vi fick fina tulpaner!
 Mys
 Coronas present
 
 Frukost
 
 Pulkatur och promenad med Embla innan vi åkte och handlade
 
 
Syskonmys
 
 
I Carros nya lägenhet
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0