Onsdag

I onsdags åkte jag och Maiden in till norrtälje. Vi började att handla på flygfyren och sen åkte vi vidare ner på stan där jag mötte upp Carina. Hon höll mig sällskap medans jag shoppade alla hjärtansdagspresenter till barnen och Daniel. Vi tog även en fika innan det var dags att bege sig hem igen för att hämta upp dem andra trollen.
Tack för det trevliga sällskapet Carina!  
 
Morgonmys
 
 
 
 
Fika på stan med Carina
Maiden ville inte vara med och fika utan sov bort det hela
Hos Carina
Hemma igen
 
 
 
 
 
 
Corona tog kort på sig själv
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0