Onsdag

Idag har jag bäddat rent alla sängar samt tvättat fyra maskiner med tvätt.
Maiden sov en stund på förmiddagen och då passade jag på att göra semlor. Halv elva kom Carina hit och fikade. Hon hade med sig ett oxöra till Embla som blev överlycklig och smaskade glatt i sig det! Tack snälla för det!
Det vart massa prat och fika och tiden flög iväg och vips så var det dags att hämta dem stora trollen på dagis.
Det var en fantastikt skön promenad till dagis, det var riktig vår ute, man blir så lycklig när det är sånt här väder!
Mellis är nu intaget. Maiden ligger och sover i vagnen och jag har lagat köttfärssås som bara är att värma när det är dags att äta.
Ikväll blir det soffan framför Sveriges mästerkock och Grey´s anatomy.
Tack Carina för en trevlig fikastund!
 
Morgonmys
 
Dagens fika
 
 
Embla var nöjd med sitt oxöra
Hos Carina
 
 
 
 
Redo att gå och hämta syskonen på dagis
 
 
 
Tröttsamt
 
Mellis
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carina

Tack själv =)

2013-03-01 @ 12:50:39
URL: http://carinaocasper.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0