Måndag

Måndag igen, veckorna springer iväg! Morfar var här för en stund sedan och fikade, han jobbade i närheten. Fenix ville spritsa på toppingen på cupcakesen, han var jätteduktig! Lite kladdigt här och där vart det men men....
Nu har morfar åkt igen. Fenix tittar på film och Corona vilar middag. Maiden ligger i mitt knä och sussar, hon har kommit in i någon fas där honmåste ligga på mig och sova. Så fort jag försöker lägga ner henne i sin säng så vaknar hon och ska upp igen. Får hon ligga på mig så sover hon gott. Mysigt men man får inte så mycket gjort.
När Corona vaknar ska vi göra oss iordning för att åka till Norrtälje och hälsa på Carina, Stefan och Casper.
 
Lilla hjärtat
Morfar på besök
Fenixs verk!
Fika


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0