Lördag

I går på kvällen så fick jag första leendet från Maiden, så himla mysigt!  I morse kom det fler små leenden. Tyvärr är det så svårt att kort på henne då leendena inte vara så länge.
Tidigt i morse åkte Daniel till Romme tillsammans med Calle, Henkan och Dennis, dem blir bara borta under dagen.
Maiden vaknade först, straxt eftr det kom Fenix upp. Corona fick vi vänta på tills klockan åtta.
Jag har startat diskmaskinen, tvättmaskinen och dammsugit. Det är fint väder så det blir nog till att gå ut en sväng sen.
Ikväll när grabbarna kommer hem igen så blir det middag hemma hos Calle och Petra, trevligt!
 
Corona testar pappas utrustning
 
Maiden fick en overall av Jessika och Anton sist jag var där och fikade.
Nyvaken tjej i morse
Blä!
Ler
 
Morgonmys med syster
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0