Lördag

I morse åkte Corona med Daniel till Räfsnäs för att hämta ett fönster vi beställt. Fenix var kvar hemma med mig och Maiden och lekte med sin lera. Jag gjorde mig i ordning och när Daniel och Corona kom hem så åkte vi till norrtälje. Vi började med att handla ett par byxor och en t-shirt till Fenix, Corona fick ett par strumpor och Maiden två pyjamasar. Sedan vart det en sväng på Claes Ohlsson där det blev inköp av en sladd till bilen så man kan lyssna på spotify. Flygfyren fick oxå ett besök innan vi åt lunch på en pzzeria.
Innan vi åkte hem gjorde vi ett besök på Färsna som barnen tycker är så skoj.
Nu är vi hemma igen, alla barnen somnade i bilen och dem två största sover fortfarande, Maiden har precis ätit och ligger i mitt knä nu.
Om en stund ska vi till farmor och farfar och äta middag.
 
Gullet i morse
 
Lunchdags
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På Färsna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3 trötta troll
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0