Fredag eftermiddag

I går när Daniel kom hem så tog jag med mig Corona in till Norrtäljr för att lämna Embla hos mormor och morfar. När vi kom hem igen åt vi rödvinsgrytan som jag gjort tidigar på dan, barnen älskar den och det är ju skoj!
Farmor kom förbi och barnen passade på att visa sitt lerpyssel som dem tycker är jätteroligt!
På kvällen gjorde jag chokladfondant, tyvärr hade vi bara mörk choklad hemma vilket jag inte är så förtjust i egentligen. Nästa gång får det bli med mjölkchoklad. 
 
Var är Corona?
Där var hon!
Åka hiss är skoj!
 
 
Hej morfar
Fenix och Corona härmar Maidens bild
 
Efterrätt
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0