Fredag

Det är fredag och alla barnen är hemma. När Maiden soomnade om vid nio så plockade vi fram Fenixs och Coronas pyssellåda som dem fick igår och så lekte vi leran en stund. Jätteskoj ,tyckte alla! Jag hann förbereda middagen medans Maiden fortfarande sov, rödvinsgryta får det bli ikväll. Den står fortfarande och puttrar på spisen så den tar ordentligt med smak!
Maiden är vaken och ligger i mitt knä, Corona sover middag och Fenix tittar på Musses klubbhus.
 
Gullungen
Fenix hämtade sin filt och bäddade ner både honom och Maiden
Dags att pyssla
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0