Fredag

I fredags skulle vi ha åkt til Carina och Casper men Casper var magsjuk så vi stannade hemma.
Det vart lek och bus för barnen och lite bak och matlagning för mig!
På eftermiddagen vart det en sväng till Gräddö för att klippa Fenix.
På kvällen kom farfar hit och åt middag, farmor jobbade och Mikael kände sig risig.
 
Mys
Bad med pappa
Morgonmys
Lek med lera
Glad tjej
 
Provsmakar smeten till kladdkakan
 
 
Gullungen
 
 
 
 
 
 
 
 
Klippning
Fenixs matta från pappa
Coronas matta från pappa
Nyklippt
Porterstek till middag
Gott med kladdkaka
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

annaofenix

Här skriver jag om mitt liv tillsammans med min sambo Daniel, våran son Fenix som föddes den 16 augusti 2009, våran dotter Corona som föddes den 11 juni 2011, våran dotter Maiden som föddes den 28:e december 2012 samt hunden Embla.

RSS 2.0